Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Η μιζέρια του σημερινού κομουνισμού


Κάθε πρωί ξυπνάω στις 6:30 για να πάω στη δουλεία. Στραβωμένος που αφήνω το ζεστό μου πάπλωμα για να πάω στη δουλειά πλένομαι και ετοιμάζομαι να φύγω.
Αυτό που με στραβώνει περισσότερο είναι πως στο σταθμό μετρό (του Νέου Κόσμου συγκεκριμένα) εκείνη τη στιγμή είναι μαζεμένα άτομα της Κ.Ν.Ε. και του Κ.Κ.Ε. και ζητάνε από τον κόσμο να αγοράσουν Ριζοσπάστη. Με ποια λογική τέτοια ώρα ο κόσμος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει αυτήν την εφημερίδα. Γενικά αυτή τη κίνηση δεν την κατανοώ. Πόσες φορές έχω πάει να πάρω κυριακάτικες και με πιάνουν στο δρόμο και μου ζητάνε πολλές φορές και πιεστικά να πάρω τον ριζοσπάστη όπως και στη σχολή να αγοράσω τον οδηγητή. Τους είχα ρωτήσει μια φορά που είχα όρεξη να μου πουν γιατί το κάνουν αυτό ενώ η εφημερίδα είναι ήδη στα περίπτερα και αν θες μπορείς να την πάρεις από κει μου απαντούσαν όλοι πως θέλουν να στρατολογήσουν έτσι κόσμο και να τον φέρουν πιο κοντά στο κόμμα. Εγώ το θεωρώ ζητιανιά. Το θεωρώ κατάντια. Το θεωρώ μιζέρια. Αλλά μεγαλύτερη κατάντια θεωρώ 6 το πρωί να ζητάνε να αγοράσουμε την εφημερίδα στα μετρό. Μας θεωρούν ηλίθιους; Μας θεωρούν θύματα; Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω την στρατηγική τους αυτή… εσείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου