Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Το Εντεύθεν στην Θεσσαλονίκη


Δύο χρόνια και τρεις μήνες!
Τόσος είναι ο καιρός που έχω να ανέβω στην Θεσσαλονίκη. 
Και πάντα κυνηγούσα την ευκαιρία να βρεθώ ξανά στην αγαπημένη μου πόλη, αλλά να που κάτι συνέβαινε και με κρατούσε πίσω, σαν να μου έλεγε "περίμενε και θα 'ρθει η στιγμή". 
Και η στιγμή ήρθε.
Οπότε, απόψε έχω την μεγάλη χαρά να ξαναζήσω την όμορφη βραδιά του Νοέμβρη του 2014, όταν μαζί με την αγαπημένη μου φίλη Ράνια Παπακώστα και τον Τέλλο Φίλη συζητούσαμε για το δεύτερο βιβλίο μου, το Βαλκανεύοντας, στον χώρο παρουσιάσεων του βιβλιοπωλείου Πρωτοπορία.
Η ίδια παρέα θα μαζευτεί πάλι για να κουβεντιάσει για το τρίτο μου βιβλίο, το Εντεύθεν. Αυτή τη φορά η παρέα θα είναι μεγαλύτερη με έναν ακόμη φίλο, τον ραδιοφωνικός παραγωγός Κώστα Μπέσιο. Έτσι η βραδιά θα γεμίσει ξανά με απόψεις, προβληματισμούς κι όμορφες συζητήσεις μεταξύ των παρουσιαστών και του κοινού. Το κυριότερο για μένα όμως είναι πως θα χει άρωμα... Θεσσαλονίκης.
Σας περιμένουμε λοιπόν απόψε στις 19:00 στο βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία (Λεωφόρο Νίκης 3). 
Παρουσιαστές: Ουρανία Παπακώστα (ποιήτρια), Κώστας Μπέσιος (ραδιοφωνικός παραγωγός) και Τέλλος Φίλης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου