Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Το Εντεύθεν στο ραδιόφωνο της Ερτ3


Σχεδιασμός φωτογραφίας: Βουγιουκλάκης Σπύρος

Λίγο πριν ανέβω στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη απόλαυσα τη ζεστή φιλοξενία της ραδιοφωνικής παραγωγού Αναστασίας Γρηγοριάδου μέσα από τη συχνότητα της Ερτ3.
Η Αναστασία Γρηγοριάδου, έχοντας διαβάσει το Εντεύθεν, μου πρόσφερε μία από τις πιο εγκάρδιες και συγκινητικές αναλύσεις που έχω ακούσει για το τρίτο μου βιβλίο. Κι επειδή δε βρισκόμουν στη συμπρωτεύουσα για να αναπτύξουμε τις σκέψεις μας από κοντά, άκουσα τα όμορφά της λόγια από το κινητό.
Οπότε το πρωινό της Πέμπτης με βρήκε να περιπλανιέμαι μόνο μου στον άδειο αλλά ηλιόλουστο πεζόδρομο της Αρεοπαγίτου και με ένα κινητό στο χέρι να συζητώ μαζί μ' έναν άλλον άνθρωπο για την αδύναμη μας μνήμη και για τα κενά που μας έχει αφήσει η κοινή μας λήθη.
Με συγκίνησε αρκετά ο ενθουσιασμός της για τους προβληματισμούς και τις ιστορικές πληροφορίες του βιβλίου, κάτι που ξεκλείδωσε άμεσα την κακή μου σχέση με τα μικρόφωνα και τις συνεντεύξεις, δίνοντάς μου την διάθεση να απαντάω σε κάθε ερώτηση που δεχόμουν.
Μου άρεσε τόσο πολύ η συγκεκριμένη ραδιοφωνική συζήτηση, που μ' ώθησε να την ζητήσω για το αρχείο μου αλλά και για να την προσφέρω σε όλους όσους δεν την άκουσαν εκείνη την μέρα κι επιθυμούν να την απολαύσουν.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την φίλη μου Πία Μπακογιώργου, διότι ήταν δικιά της πρόταση η παρακάτω συνέντευξη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου