Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Η παρουσίαση του Εντεύθεν στην Τήνο




Το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου του 2017 πραγματοποιήθηκε στον ζεστό και φιλόξενο χώρο του Halaris art & coffee, η παρουσίαση του τρίτου μου βιβλίου Εντεύθεν. Η συγκεκριμένη παρουσίαση ήταν ξεχωριστή, διότι ήταν η πρώτη φορά που ένας αδελφικός φίλος μίλησε για μένα, και η αλήθεια είναι πως αυτά που άκουσα με συγκίνησαν πάρα πολύ.
Με τον Γιάννη γνωριζόμαστε δέκα χρόνια. Από τις σκοπιές του στρατού, βρεθήκαμε στους δρόμους της Αθήνας των πρώτων μνημονιακών χρόνων και τον τελευταίο καιρό ανακαλύπτουμε οδικώς παρέα και με τον Σπύρο, άλλες χώρες. Όλα αυτά τα χρόνια φιλίας, συζητήσεων, καβγάδων και ταξιδιών αναγνωρίζαμε ο ένας την αδελφική αγάπη του άλλου, κι επειδή την νοιώθαμε πραγματικά, ποτέ δεν επιδιώξαμε να την εκδηλώσουμε με λόγια. Να όμως που ήρθε η στιγμή όπου ο Γιάννης βρέθηκε στη θέση να με παρουσιάσει στο κοινό της Τήνου κι εκεί άκουσα λόγια όμορφα.
Από την άλλη πλευρά είχα τον Αριστοτέλη, ο οποίος έχει μάθει πλέον τα κουμπιά μου αλλά και την αμηχανία που έχω όταν βρίσκομαι στη άβολη θέση να παρουσιάζω κάποιο βιβλίο μου, οπότε με έξυπνους χειρισμούς καταφέρνει να με κάνει να αισθάνομαι πιο άνετα. Κι αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για να τον εμπιστεύομαι και να τον εκτιμώ.
Η βραδιά όμως ήταν επίσης ξεχωριστή, διότι πραγματοποιήθηκε σε έναν τόπο που τον θεωρώ "δικό" μου τα τελευταία χρόνια. Η Τήνος για μένα έχει γίνει το δεύτερο νησί μου. Οι πολλές επισκέψεις και οι φιλίες που έχω αποκτήσει, μ' έχουν κάνει να νοιώθω απολύτως οικεία κάθε φορά που πατάω το πόδι μου στα ανεμοδαρμένα χωριά της. Στο κοινό που με τίμησε στην παρουσίαση υπήρχαν φίλοι που ξέρω χρόνια. Όμως μετά το τέλος της εκδήλωσης απέκτησα κι άλλους. Την Λουκία με την υπέροχη φιλοξενία της, τον Βλαδίμηρο και την Μαρίνα που με στήριξαν με το βιβλιοπωλείο τους κι απολαύσαμε μετέπειτα μία όμορφη συζήτηση πάνω σε πολλά θέματα, την Ανδριάνα από την Χιλή με την οποία κάναμε μία ιδιαίτερη ανάλυση για τα κοινά των λαών μας.
Γι' αυτήν την τόσο όμορφη βραδιά θα ήθελα πολύ να ευχαριστήσω τον φίλο μου Γιάννη για την διοργάνωση της παρουσίασης αλλά και τους Άννα Πανωρίου και Παναγιώτη Αλικάρη οι οποίοι βοήθησαν με τη σειρά τους στην επικοινωνία με το βιβλιοπωλείο Περί Τήνος και την εύρεση του χώρου εκδήλωσης.
Στη συνέχεια θα θελα να ευχαριστήσω τον Αριστοτέλη που ταξίδεψε μαζί μας μέχρι το νησί για να μου παρουσιάσει για μία ακόμη φορά το βιβλίο.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την Λουκία για την ζεστή της φιλοξενία και τον Βλαδίμηρο και την Μαρίνα για την συνεργασία και την εμπιστοσύνη τους.
Θα τα ξαναπούμε πάλι σύντομα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου