Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Το Εντεύθεν στα Χανιά



Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του τρίτου μου βιβλίου Εντεύθεν από τις Εκδόσεις Γαβριηλίδη, ήρθε η στιγμή να ανοίξει κι ο κύκλος των παρουσιάσεών του. Η αρχή θα γίνει μακριά από την Αθήνα.
Πρώτος σταθμός λοιπόν τα Χανιά όπου η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στο Νεώριο Μόρο. Το Νεώριο Μόρο είναι ένα εντυπωσιακό ενετικό οικοδόμημα του 16ο αι. Αν και κάποτε ήταν ανοιχτό από την πλευρά της θάλασσα για να μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν ανεμπόδιστα τα πλοία στον εσωτερικό του χώρο, σήμερα κλείνεται από μία τεράστια τζαμαρία, δημιουργώντας ένα ζεστό κι ευχάριστο κλίμα.
Έτυχε να απολαύσω το καφεδάκι μου σε μία από τις επισκέψεις μου στην πόλη. Που να το φανταζόμουν πως λίγα χρόνια αργότερα θα βρισκόμουν ξανά στο ίδιο μέρος για να παρουσιάσω το τρίτο μου βιβλίο στο αναγνωστικό κοινό των Χανιών.
Όσον αφορά την εκδήλωση, θα ήθελα πολύ να ευχαριστήσω εκ των προτέρων τις δυο παρουσιάστριες του βιβλίου, την δημοσιογράφο Αγάπη Σπιθούρη και την ερευνήτρια συγκριτικής λογοτεχνίας Κωνσταντίνα Γεωργαντά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την φίλη μου Κατερίνα Φουράκη-Κοντοκάλου η οποία οργάνωσε την εκδήλωση και θα διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο.
Και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την Γεωργία Ξερογιαννάκη και το Βιβλιοπωλείο του 1822 για την στήριξη και την συνεργασία τους στην παρουσίαση.
Σας περιμένουμε λοιπόν την Παρασκευή στις 21:00 στο χώρο εκδηλώσεων του Νεώριου Μόρου να συζητήσουμε για τη μνήμη και τη λήθη...


Το Εντεύθεν έξω από το Νεώριο Μόρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου