Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Έξι χρόνια έκλεισε το laternative


Λίγο πριν σπάσει ο φραγμός των 200.000 επισκέψεων, το laternative κλείνει τα έξι του χρόνια. Δεν είμαι στη θέση να κρίνω αν είναι πολλά ή λίγα χρόνια. Αυτό όμως που διαπιστώνω είναι πως το προσωπικό μου διαδικτυακό ημερολόγιο, ξεκίνησε με μία αοριστία στα πρώτα του βήματα για να αποκτήσει στη πορεία μία ταυτότητα, διασχίζοντας όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης. 
Το laternative είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Ήταν ένας βασικός παράγοντας επικοινωνίας με τον κόσμο γύρω μου μα πάνω απ' όλα ήταν η αφορμή να αναζητήσω μία διέξοδο στη γραφή. Το laternative είμαι εγώ. 
Ένας ακόμα όμως λόγος που συνεχίζει να υπάρχει και να εξελίσσεται αυτός το προσωπικό ιστολόγιο, είναι η αξιόλογη επισκεψιμότητα που έχει, η οποία για μένα είναι αρκετά ικανοποιητική. Παίρνω λοιπόν από σας το θάρρος να γράφω ελεύθερα την άποψή μου. 
Σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. 
Συνεχίζουμε δυναμικά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου