Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Καλό μήνα


...και ήρθε και ο τελευταίος μήνας αυτής της χρονιάς. Το 2013 μας αφήνει σιγά σιγά. Το βλέπεις γύρω σου πως όλα αρχίζουν να αλλάζουν καθώς αφήνει πλέον τη θέση του για το νέο έτος. 
Πριν από ένα χρόνο ένιωθα πως το 2013 θα 'ναι μία δύσκολη αλλά συνάμα και ιδιαίτερη χρονιά για μένα. Πίστευα πως μέσα από τη καθημερινή μιζέρια, θα ξεπηδήσει κάτι δυνατό, το οποίο θα δώσει έναν τόνο αισιοδοξίας για την νέα χρονιά. 
Το ένστικτό μου τελικά δεν έπεσε έξω. Κοιτάω πίσω μου και παρατηρώ πως η χρονιά αυτή που φεύγει ήταν γεμάτη. Δεν την θεωρώ χαμένη παρά τις οικονομικές δυσκολίες που ορισμένες φορές με γονάτισαν. Το συμπέρασμα αυτό, μου δίνει περισσότερη πίστη στην αισιοδοξία που έχω για το νέο έτος. 
Το μόνο που μου μένει είναι να προετοιμαστώ κι εγώ προσωπικά για το νέο έτος. Το σίγουρο είναι πως η μέρες θα περάσουν το ίδιο γρήγορα όπως πέρασε και το '13. 
Γι' αυτές τις τελευταίες μέρες εύχομαι να μας δώσουν την ώθηση για κάτι καλύτερο.
Καλό μήνα λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου