Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Σάββατο βράδυ σε μια γωνία...



Σάββατο βράδυ σ' ένα κλαμπ στο χάος,
κοιτάς τον κόσμο που χορεύει και τον κόσμο που δουλεύει.
Ένας φίλος σου περνάει, χαιρετάει και φεύγει
δεν υπάρχει νόημα, ο ρυθμός ανεβαίνει.
Υπάρχει μόνο το κορμί σου και κάμποσοι άλλοι
τυχαίες σχέσεις που συμπίπτουν γιατί είναι Σάββατο βράδυ.
Σάββατο βράδυ σε μια γωνία,
σκέφτεσαι τι είναι αυτό που έχει πιο μεγάλη σημασία,
η θέση των άστρων ή η παγκόσμια ιστορία
ένας μεγάλος έρωτας ή μια απλή συνουσία.
Πιο τρελός κόσμος δε θα μπορούσε να υπάρξει
δες τους πλούσιους, τους μεσαίους, την εργατική τάξη.
Σε χτυπάνε και νομίζεις πως χτυπιέσαι όταν χορεύεις,
γύρνα και χτύπα τους με όλα αυτά που εσύ πιστεύεις.
Αυτή είναι μια αιτία να μπορείς να γελάς
ή απλά κάποιοι στίχοι να μπορείς να τραγουδάς.
Δες την ψυχή μου, είναι τόσο πεινασμένη
σα μια τίγρη που είναι στο κλουβί κλεισμένη.
Κοίταξε, η ζωή μάς ανήκει,
δε θα χαθούμε γιατί ένας δρόμος ανοίγει.
'Ει, σε σένα μιλάω, δείξε μας το πιο καλό σου σημάδι,
κι έλα μαζί μου γιατί είναι Σάββατο βράδυ
Σάββατο βράδυ, Σάββατο βράδυ, Σάββατο βράδυ!

Σάββατο νύχτα στο ρολόι στην πλατεία,
παραμένεις μια ζωή στην αλητεία.
Μ' ένα σκύλο που γαβγίζει όποιον περάσει,
αυτό είναι το τίποτα, κι εκεί του λεωφορείου η στάση.
Άκου το χρόνο, τικ τακ, όταν περνάει πώς νιώθει,
όταν εσύ ονειρεύεσαι, η αγάπη πέφτει σα χιόνι.
Σαν μια ιστορία όπου κι οι δυο είμαστε χαμένοι,
χαμένοι στο διάστημα, μα ποτέ χωρισμένοι,
τυλιγμένοι κι οι δυο στο δικό μου παλτό
μέχρι το σπίτι σου, κι εκεί σ' ένα στρώμα διπλό.
Δύναμη τ' ουρανού, δύναμη της αγάπης,
ελευθερία στην έκφραση, ζωή δίχως τάξεις.
Δες τι αργά που ο ήλιος ανεβαίνει,
κι αυτό που ήθελα να γίνει πόσο ξεμακραίνει.
Δες την πρωινή δροσιά πάνω στα φύλλα,
μέσα στα μάτια μου τοπία ακατοίκητα.
Δώσ' μου την αγάπη σου για να πετάξω,
δώσ' μου ένα άλλο κόσμο να ζήσω, να πεθάνω
δώσ' τη χαρά σ' αυτούς που πονάνε,
στ' αδέρφια μου, σ' όσους δε βρίσκουν αιτία να γελάνε.
Έι, σε σένα μιλάω,
έλα να φύγουμε μαζί γιατί είναι Κυριακή πρωί,
Κυριακή πρωί, Κυριακή πρωί!

Στέρεο Νόβα - Προάστια
http://www.youtube.com/watch?v=kE-U7GjmLXk

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλός, Γιώργο! Μου θύμισες Μητροπάνο ;-) http://youtu.be/BAEuZacYaWE

    Νίκος Ποθητός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτογραφία από την Πλάκα που μου θύμισε τους στίχους του τραγουδιού των Στέρεο Νόβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το τραγούδι είναι αλήθεια υπέροχο! Πως αλλιώς εξάλλου...Στέρεο Νόβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραίοι στίχοι-ποιήμα...!!!!!!!...η ευαισθησία στον άνθρωπο είναι το μεγαλύτερο προτέρημα....!!!

    Ελισσάβετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ταιριαστοί οι στίχοι σε ένα βράδυ σαββάτου και οι σκέψεις έγκυρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή