Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης

Η χειρότερη κακοκαιρία τα τελευταία 50 χρόνια. Πρώτη φορά στη ζωή μου ακούω πως ο τόπος μου βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Μένοντας στην Αθήνα ήμουν μόνο θεατής ή καλύτερα ακροατής ακούγοντας από γνωστούς μου στο νησί τις ζημιές και τις απώλειες. Αλλά το χειρότερο ήταν ο θάνατος του καθηγητή έξω από το χωριό των Ολύμπων. Μου φαίνεται πάντως πολύ σουρεαλιστικό να φουσκώνει η θάλασσα και να βγαίνει έξω στη στεριά. Θα είναι μία από τις εικόνες που δύσκολα, ίσως και ποτέ, θα αντικρύσω στο νησί μου. Κάδοι παρασυρόμενοι από τους δρόμους του νησιού να επιπλέουν μέσα στο λιμάνι, παπάκια να "κολυμπάνε" στα στενά, μαντρότοιχοι να πέφτουν σαν χάρτινοι πύργοι, όλα τα καταστήματα, τα σπίτια και οι αυλές γεμάτα με νερό και λάσπη. Εγώ από δω δε μπορώ να πω τίποτα. Ας μιλήσουν οι κάτοικοι του νησιού μέσα από το Χιώτικο κανάλι Πατρίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου