Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Συζήτηση μεταξύ γυναικών... και ανδρών για το κούρεμα



Γυναικεία συζήτηση:


Γυναίκα1: "Ω Θεέ μου, έκοψες τα μαλλιά σου! Καλέ πώς σου πάνε; Θαύμα!"

Γυναίκα2: "Λες; Εγώ δεν ήμουν της ίδιας άποψης όταν τα είδα στον καθρέφτη. Θέλω να πω δεν τα βρίσκεις υπερβολικά κατσαρά;"

Γυναίκα1: "Φυσικά, όχι! Είναι τέλεια. Κι εγώ θα ήθελα να τα κόψω σε αυτό το στυλ αλλά είμαι πολύ στρογγυλοπρόσωπη και δε θα μου πηγαίνουν.Μάλλον είναι καλύτερα να τ'αφήσω ως έχουν".

Γυναίκα2: "Μιλάς σοβαρά; Εγώ το πρόσωπό σου το βρίσκω αξιολάτρευτο.Και θα μπορούσες χωρίς πρόβλημα να κάνεις μία από αυτές τις νεανικές κομμώσεις που είναι αυτή την εποχή της μόδας. Θα είσαι υπέροχη!Θα'θελα κι εγώ να το κάνω αλλά φοβάμαι ότι θα φαίνεται ο λαιμός μου".

Γυναίκα1: "Μα τι λες χρυσή μου; Εγώ πολύ θα ήθελα να έχω ένα λαιμό σαν τον δικό σου. Και τι δε θα'κανα για να κρύψω τις ωμοπλάτες μου".

Γυναίκα2: "Καλέ τρελάθηκες; Ξέρω κοπέλες που θα έδιναν ό,τι είχαν καιδεν είχαν για ν'αποκτήσουν ωμοπλάτες σαν τις δικές σου. Κοίτα τι ωραία που σου πηγαίνουν όλα τα ρούχα; Κοίτα τα δικά μου χέρια πόσο κοντά είναι; Αν είχα κι εγώ λίγο μεγαλύτερες ωμοπλάτες θα μπορούσα να φοράωό,τι ρούχο γουστάρω".

Γυναίκα1: "Αχ μη λες σαχλαμάρες και με κάνεις και γελάω! Αφού όλοι οι άνδρες πέφτουν στα πόδια σου! Αχ, πέρασε η ώρα κι έχω αργήσει, πρέπει να σ'αφήσω, τσάο!"

Γυναίκα2: "Γεια σου χρυσή μου!"


Ανδρική συζήτηση:


Ανδρας1: "Κουρεύτηκες;"

Ανδρας2: "Ναι"

2 σχόλια:

  1. ontos klasikes sizitisis!!!telio blog!!
    vrika k mia selida sto facebook sxetiki !!!i opia eni kai enan diagonismo k i nikitria zi mia mera san star !!
    http://bit.ly/beautyofyou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ontos klasikes sizitisis!!!telio blog!!
    vrika k mia selida sto facebook sxetiki !!!i opia eni kai enan diagonismo k i nikitria zi mia mera san star !!
    http://bit.ly/beautyofyou

    ΑπάντησηΔιαγραφή