Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Νέο blog



Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά πόσο μεγάλος λάτρης είμαι της φωτογραφίας. Στην αρχή τις κρατούσα για μένα και για πολύ στενούς μου φίλους. Δε μ' άρεσε η δημορίευση τους. Πείτε το αμηχανία, εγωισμό... Όμως έφτασε η στιγμή που κατάλαβα πως είναι ανούσιο να βγάζω φωτογραφίες και να τις κρατάω για τον εαυτό μου. Έτσι αποφάσισα και βάζει ενός προγράμματος να επιλέγω τις καλύτερες φωτογραφίες από μια δουλειά μου και με συνοδεία μουσικής να τις παρουσιάζω. Όμως στο συγκεκριμένο blog η δουλειά μου θα χάνεται μέσα στα κείμενα και στα άλλα βίντεο που θα δημοσιεύω. Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω και ένα νέο blog όπου θα παρουσιάζω μόνο τις φωτογραφίες. Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να επισκέπτεστε την εξής διεύθυνση: http://chatzelenisgallery.blogspot.com/

2 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία. Και μη νιώθεις αμήχανα. Ή αν το κάνεις, κάνε το με στυλ!

    Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε aa έχεις γίνει φανατικός μου αναγνώστης βλέπω. Με τιμάει πολύ το ενδιαφέρον σου. Θα μπορούσες να μου στείλεις τη διεύθυνση του δικού σου blog; Μήπως γνωριζόμαστε;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή