Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Στρατής Βογιατζής

Πριν κάποιες μέρες μου είχε στείλει ένα mail ο φίλος μου ο Γιάννης από την Χίο για να μπω στο site του Στρατή Βογιατζή, φωτογράφου και μέλους της φωτογραφικής λέσχης της Χίου. Είχε εκδόσει ήδη το καλοκαίρι το παραπάνω λεύκωμα το οποίο είναι εξαιρετικό. Άργησα να μπω στο site του όμως μόλις μπήκα κόλλησα. Και δε κόλλησα μόνο στο θέμα φωτογραφίας αλλά και στα βίντεο. Εκεί όπου αναλύει τον λόγο και τον τρόπο που ασχολείται με αυτή τη θεματολογία, τις ανησυχίες του, την δίψα για ιστορικά και λαογραφικά στοιχεία, την αγάπη για τον τόπο του. Άκουγα τις απόψεις και τις γνώσεις του και παρατηρούσα πόσα κοινά στοιχεία έχουμε. Η αλήθεια είναι πως δε μπορώ να συγκριθώ μαζί του. Ο δικός του εξοπλισμός είναι πολύ ανώτερος από τον δικό μου και αυτό τον έχει κάνει να βγάλει λευκώματα και να εκθέτει την δουλειά του. Σίγουρα όμως αυτό το ξεκίνησε έτσι ερασιτεχνικά όπως και γω και με τον καιρό το ανέπτυξε. Αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίζω να πιστεύω στο όνειρο πως ίσως κάποτε να μπορέσω να εκδώσω και γω ένα αντίστοιχο λεύκωμα. Είναι πολλά άτομα γύρω μου που με πιστεύουν και με στηρίζουν και ίσως με την δικιά τους υποστήριξη να το συνεχίσω. Όσο για την ιστοσελίδα του αξίζει να την δείτε και να παρακολουθήσετε να βίντεο. Εκεί μου θυμίζει αρκετά τον Φίλιππο Κουτσάφτη με τη ταινία του Αγέλαστος Πέτρα (έργο ζωής). Χαίρομαι που υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι στη σημερινή μας κοινωνία...

www.stratisvogiatzis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου