Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Ash in Art



Επιτέλους ένα ακόμα όνειρο ζωής γίνεται σε λίγες μέρες πραγματικότητα. Από βδομάδα ξεκινάνε να μαθήματα του ash in art. Ένας πολυχώρος στην περιοχή μου όπου μπορείς να βελτιώσεις τα χόμπυ σου. Ένα όνειρο μου είναι να ασχοληθώ με την σκηνοθεσία. Αυτή η σχολή μου προσφέρει μαθήματα και σεμινάρια σκηνοθεσίας και video art καθώς και μαθήματα φωτογραφίας, δημιουργικης γραφής και art therapy (αυτά επέλεξα εγώ). Θέλω πολύ να αρχίζω να εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου και της απόψης μου για διάφορα θέματα και μέσα εικόνας. Εξάλλου την αρχή την έκανα με το συγκεκριμένο blog. Καιρός ειναι να κάνω ένα βήμα παραπέρα. Το θέμα δεν είναι μόνο πως θα ασχοληθώ με αυτά αλλά και ότι θα γεμίσει ο χρόνος μου με ποιοτική απασχόληση. Μετά από πολύ καιρό κάνω κάτι και για μένα. Κάτι που θα με γεμίζει απόλυτα και ίσως να με βελτιώσει σαν προσωπικότητα. Και όχι μόνο αυτό αλλά θα ρθω σε επαφή με κόσμο που έχει κοινά ενδιαφέροντα με μένα. Θα ναι μια νέα σελίδα για την ζωή μου όπως ήταν και η είσοδος στη σχολή που είχα φοιτήσει. Γι' αυτό και έχω αυτόν τον ενθουσιασμό. Το σημαντικότερο είναι πως θα γνωρίσω νέο κόσμο και μέσα εκεί μπορεί να ξεπηδήσουν νέες φιλίες, παρέες, έρωτες και αντιπαλότητες. Θα ναι μια ευχάριστη ανανέωση στη ζωή μου με ένα φινάλε που θα προσφέρει εκθέσεις των έργων σου. Πιστεύω πως αυτό το γεγονός μπορεί να μου ανοίξει τις πόρτες για νέες δραστηριότητες στη ζωή μου. Οπότε αναμένω πως και πως αυτό το χειμώνα.

Θα θελα να ευχαριστήσω το Μαράκι που μου βρήκε αυτή τη σχολή και θα ξεκινήσουμε μαζί (όχι τα ίδια σεμινάρια). Καλή μας αρχή λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου